Saturday, April 7, 2012

Toppskarv












15 comments:

  1. Supre bilder Øyvind! Først fikk jeg en favoritt, men etterhvert som jeg kom nedover i rekka ble det flere....d får bli med d :)

    ReplyDelete
  2. hmmm... ser man det - skulle tro du hadde vært på Hornøya...tror jeg konkluderer på samme vis som Geir Ole... mange favoritter her..

    ReplyDelete
  3. Herlige bilder. Ser du har hatt stort utbytte av turen. Litt vanskelig å velge en favoritt, men det siste kanskje.

    ReplyDelete
  4. For en flott serie, både vakre og morsomme bilder!
    Måtte flire da jeg såg bilde nr 5, og ikke mist nr 6. Utrolig artig og flott bilde av toppskarven, går vel ikke an å komme stort nærmere!

    ReplyDelete
  5. Flott bildeserie med mange innertiere.
    Lekkert:)

    ReplyDelete
  6. Mye bra her, Øyvind! Fin serie med stor variasjon.

    ReplyDelete
  7. Flotte skarvebilder alle sammen, mine favoritter blir 5 og 6, de var skikkelig kule:)

    ReplyDelete
  8. Excellent shots!!! Congrats!!!

    Salut, Francesc

    ReplyDelete
  9. Ler høyt, godt, vel og lenge av nr 5! Fabelaktig!! Skiten i seg selv er ikke så vanskelig å fotografere, men du var særs heldig med mottakeren!

    Ellers er det flere gode bilder jeg har sansen for.

    ReplyDelete
  10. Mange flotte toppskarv bilder du leverer her Øyvind.
    Vanskelig med sin favoritt, men liker de motlys bildene ekstra godt.

    :) duy

    ReplyDelete
  11. Kan sjå lenge på desse! Stor variasjon med høg kvalitet heile vegen. Likar at du går eit steg vidare frå gode fugleportrett, inspirerande!

    ReplyDelete