Thursday, May 23, 2013

Picture of the week: 35


3 comments:

  1. Veldig deg der du har trukket strikken godt. Synes den er litt kul i sin komposisjon og flatespill, men usikker på hvilken opplevelse jeg får av bildet. Jeg skriver derfor mens jeg tenker fra nå av:

    Dette er typisk et bilde jeg plutselig kan elske om jeg ser det igjen senere i en annen sammenheng f.eks opp mot andre bilder i en konkurransesammenheng med masse kjedelige naturbilder (hehe). For kjedelig er ikke dette, det er egentlig et bilde man kan (og bør) se nøye på. Det blir litt sånn småabsurd måte du formidler dette på i en befriende komposisjon. Hundens liv på gata, ensformig og kjedelig, der den ligger på varm asfalt og venter på eieren. Fokuspunktet og blendervalget er med på å skape liv, mystikk og dybde. At bikkja ser på deg gir ekstra liv.

    Et bilde som får meg til å trekke på smilebåndet. Får ikke pustestopp på over 10 sekunder, men jeg liker bildet og elsker at du trekker strikken din så langt. Klarer ikke å finne noe jeg kan sette fingern på negativt, for bildet er egentlig knallbra. Dog, det tok meg noen minutter å finne ut av!

    ReplyDelete
  2. Sabla fine linjer! Perfekt for dybde og blikkleder. Den uskarpe hunden er perfekt irriterende uskarp.

    I starten var jeg usikker på hvor godt jeg likte at bilen sto der, men nå gjør det meg ingenting. Knallbilde! -Med krunglete linje og uskarp hund som høydepunkt.

    ReplyDelete
  3. Takk for fine og reflekterte tilbakemeldinger!

    ReplyDelete