Wednesday, July 31, 2013

Rural living




7 comments:

  1. Herlig formidling av det litt sære hverdaglige.

    ReplyDelete
  2. Jeg må bli flinkere til å ta vidvinkelbilder liten dybdeskarphet. Du har vist utallige ganger hvor effektfullt det er.

    Disse er strålende både som enkeltbilder og som kolleksjon.

    ReplyDelete
  3. Jadda Øyvind! Du er utrolig flink til å skildre utkantens sjarmerende og småharry særegenheter! Du styrer oss godt med skarpheten, mens det uskarpe overlates til egne tolkninger.

    ReplyDelete
  4. Dette er deg det Øyvind, ja sånn som Ingebjørg beskriver :-)

    ReplyDelete
  5. Hallo Øyvind
    Herlig utkant serie:o) Skildrer veldig godt en historie jeg er kjent med. Som selv er en bygdas mann :-)
    Enig med Knut-Sverre at bildene er strålende som både enkeltbilder og serie

    ReplyDelete
  6. Artige skråblikk fra livet på landet Øyvind! Jeg bor sånn ca. midt mellom potetkassene og eggskiltet og kanskje er det jeg som har laget lakrissnørene, men motivene så jeg ikke...

    ReplyDelete
  7. Hehe, Asgeir. Jeg burde vel skjønt at det var deg. ;o)

    Takk for kommentarer alle sammen!

    ReplyDelete