Wednesday, April 24, 2013

Bufo bufo






5 comments:

  1. Fint perspektiv.

    Jeg er svak for den begrensede fargepaletten og det fine uttrykket til padda i bilde 2.

    Bilde 4 er en annen højdare.

    I det første er vignetteringen så kraftig at padda blir litt borte. Mulig du hadde en hensikt med det, men jeg klarer ikke å la meg begeistre.

    ReplyDelete
  2. Fin serie, hvor mitt blikk fester seg spesielt ved 2 og 4. Begge har høy kvalitet. 2ern med en fin varm fargepallett og 4ern med miljøet brukt eksemplarisk. Det skjer litt av hvert på en gård forstår jeg... :-)

    ReplyDelete
  3. Hahaha... Nå forstår jeg uttrykket sur som ei padde! I bilde to til fem oser det av gretten padde lang vei. Herlige ansiktsuttrykk i hele serien. Det fototekniske avstår jeg fra å kommentere, jeg vet du har en mening med det du gjør.

    ReplyDelete
  4. Takk for kommentarer.
    Angående det tekniske: ja det er sånn jeg vil ha det. Det kan kanskje forklares med at jeg har sett litt for mange "perfekte" naturbilder.
    Ellers så er alle bildene tatt med fisheye og manuelt "defished" i ps.

    ReplyDelete
  5. Herlige paddebilder hvor du får fram akuratt det rette utrykket både når det gjelder perspektiv og farger :-)

    Hilsen Tone

    ReplyDelete