Wednesday, November 3, 2010

Forest Interior





6 comments:

  1. Lo høyt da jeg så det neste siste - herlig absurd og passe gåtefullt. Det er det sterkeste enkeltbildet i mine øyne, men alle fire står godt sammen.

    Lampestolpen (heter det det?) som får et ekko i bjørkestammene er en passe subtil variant av et klassisk komposisjonsgrep.

    ReplyDelete
  2. Både spennende og skremmende bilder. Spennende med tanke på innhold og komposisjon, skremmende fordi slik forsøpling fortsatt foregår og utrolig mengder av det ligger rundt i skogene våre.
    Liker sykkelbildet veldig godt. Frysern er også fin, der den står som et naturlig midtpunkt i omgivelsene.

    ReplyDelete
  3. Stilige bilder på en anderledes måte:)

    ReplyDelete
  4. Som Knut-Sverre sier - jeg lo også godt av disse! Enda så dystre og avfeldige som motivene enn er, så framstår de likevel så absurde at det hele blir bare komisk :-D Særlig den stålampa - er jo helt surrealistisk! Og sykkelen minner meg så om Prøysen-visa... Suverent at fokus ligger på stammen og ikke sykkelen, avler assosiasjoner og følelser i stor grad slik... igjen typiske Antonsen-bilder som jeg godter meg big time over! La dem bare komme!

    ReplyDelete